“העיקרון הבסיסי של קידום הוא להזרים פנימה פעילות עסקית רבה יותר ממה שיחידת שירות תוכל להרחיק או ממה ששגיאות יוכלו לבזבז. הדבר חל על כל קידום בכל מקום.”
“”לעולם אל תתיר לתקן שלך בנוגע למספר האנשים שיש להביא אל הארגון, שיקבע על-ידי כל דיביזיה אחרת או חלק אחר של הארגון. קדם ככל שתוכל מעל ומעבר ליכולת הביצוע הנוכחית של הארגון ואתה תנצח.” ….
“קדם עד שהרצפות יקרסו תחתן עקב מספר האנשים – אל תשים לב לכך אפילו, פשוט המשך לקדם.”
ל. רון האברד, מתוך המאמר: “העקרונות הבסיסיים של קידום“
המדד של כמה להשקיע בקידום, צריך להיות כזה שיכסה על כל שגיאה או בזבוז אפשריים.
אם מישהו בצוות, עשה טעות מחוסר מיומנות, או מחוסר תשומת לב, והדבר הרחיק ממך לקוח, ועיסקה, הקידום צריך להיות כבר מוכן מראש לפצות על כך עם עוד 10 לקוחות טריים ומוכנים שעומדים בתור, להיכנס לשירות אצלך.
השגיאה לא חייבת להיות של מישהו בתוך הארגון. המקור שלה יכול להיות בחוץ. ייתכן שמישהו בבנק עשה טעות, ספק אחר עשה טעות, או אפילו שיש מגיפה עולמית.
אך יהיה הדבר אשר יהיה, הקידום שלך צריך להיות במידה כזו, שעדיין מספיק עסקים יזרמו פנימה, ללא הפסקה.
טעות נפוצה נוספת, היא כאשר יש במחלקת השירות עומס, וצועקים “הפסיקו את הקידום! אנחנו לא יכולים לטפל ביותר לקוחות!” – מה עליך לעשות? התשובה היא פשוטה: להמשיך לקדם. לא לשים לב למה שמחלקות אחרות אומרות לך, אלא להמשיך לקדם. וכמובן לוודא שמישהו מטפל בארגון המשאבים כדי שגם יהיה ניתן לספק את מה שנמכר.
עכשיו, אני רוצה להדגיש ולומר, שאני ממש לא בעד להביא ולהביא ולהביא עוד לקוחות ולצבור חובות ולהזניח את השירות.
אם יש לך לוח התארגנות עם הגדרת תפקידים מוגדרת, אז ודאי כבר הוגדר מישהו שהתפקיד שלו לארגן את המקום כדי שיהיה אפשר להמשיך להתרחב ולספק את מה שנמכר.
אין לך עדיין לוח התארגנות כזה? צור קשר ונעזור לך.
עפר פלאוט
אקספדיטור מאיץ עסקים בע”מ