מהו הבסיס שכל איש מכירות טוב צריך?

אם תשאל אנשים מה הופך איש מכירות לטוב, תקבל תשובות שונות. אבל השאלה החשובה באמת היא, “מה צריך לעשות כדי להפוך איש מכירות לטוב?” אז התשובה היא שיש מרכיב בסיסי אחד שעליו איש מכירות לא יכול לוותר.

תוכן עניינים

מה הופך איש מכירות לטוב?

אם תשאל אנשים מה הופך איש מכירות לטוב, תקבל תשובות שונות. אבל השאלה החשובה באמת היא, “מה צריך לעשות כדי להפוך איש מכירות לטוב?” אז התשובה היא שיש מרכיב בסיסי אחד שעליו איש מכירות לא יכול לוותר,

התשובות לשאלה על תכונת הזהב של איש המכירות יהיו מגוונות:
אחד יגיד: “אמינות”
השני יאמר “כושר שיכנוע”
אחר יוסיף: “התמדה”
ומישהו נוסף יתעקש על “חברותיות”.

אז מה היא המיומנות האחת הזאת?

כל הדברים האלו נכונים. איש מכירות צריך להיות אמין, אחרת לא תאמין לו ולא תקנה ממנו. כושר השכנוע שלו, יעודד אותך לקנות. אם הוא לא יתמיד, המכירה תיפסק באמצע, ואם הוא לא יהיה חברותי, לא יתחשק לך להמשיך איתו את התהליך. כל התכונות והמיומנויות האלו, מבוססות על דבר בסיסי אחד:

תקשורת

הניסיון הוכיח שלתקשורת יש כללים שהופכים אותה לתקשורת טובה, ואפשר לתרגל ולשפר את מרכיבי התקשורת כך שתדע לתקשר ברור, שהתקשורת שלך תגיע לצד השני בשלמותה, ושתדע להיות סובלני ולהקשיב לתשובת הצד השני. אם תפרק את התקשורת למרכיביה השונים, תגלה את כל המיומנויות שאיש מכירות צריך כדי להצליח.

אז כיצד משפרים את מיומנות התקשורת של איש מכירות או מנהל?

מצטרפים אלינו לסדנת תקשורת אינטנסיבית של שלושה ימים מלאים.
נתרגל כל מרכיב של תקשורת, ועוד הרבה יותר!
רק כשמתרגלים ומעלים את המיומנות של להיות בנוחות, להעביר תקשורת בצורה טובה, להקשיב למה שיש לאדם האחר להגיד ולהתענין בו, להמשיך במסלול למרות הסחות דעת, ועוד, ועוד.. אפשר להגיע לרמה באמת גבוהה כאיש מכירות.
לפרטים נוספים: עפר 0546300306

/