רוצה לדעת למה נראה שהפרסום לא עובד?
סיפור קצר:
פעם נסענו לטיול צפונה.
ראינו שלט “תירס – עוד 700 מטר”.
עלה רעיון לעצור לקחת תירס – וירדנו מזה כי רצינו להגיע לחופשה.
ראינו שלט “תירס – עוד 500 מטר”.
שוב עלה הרעיון, הפעם כבר טיפה חזק יותר מול הרצון להגיע לחופשה,
אך רובנו היה בעד להמשיך ולא לעצור.
ואז….ראינו שלט – “תירס עוד 300 מטר”.
כעת כבר ממש שקלנו בחיוב לעצור. הרב כבר היה בעד. אך אנחנו במהירות של 90 קמ”ש.
ואז!! ראינו שלט – “תירס עוד 200 מטר”.
הפעם כבר היה מי שהציע לנהג – כדאי שתתחיל להאט כדי שנוכל לעצור ליד ולראות אם לקנות.
אבל, אחרי 100 מטר נוספים ראינו שלט מפתיע בטירוף. היה כתוב עליו:
“תירס עוד 100 מטר. עצור, קנה וסע שמח”.
התירס היה טעים ומאוד נהנו בחופשה.
ביחסי ציבור, קידום ושיווק – חובה לחזור על המסר.
זה צריך לחדור את כל הסחות הדעת, כדי להשיג את תשומת ליבו של מישהו ולגרום לו להתעניין ולבצע פעולה.
אז בפעם הבאה שאתם מתכוונים לפרסם משהו, בנו מראש תכנית של חזרה על המסר. כי אם בפעם הראשונה והשניה לא הייתה תגובה מספקת, אז כנראה היא תגיע בפעם השלישית.
עפר