איך להגדיל הכנסות ולהימנע מאמפריה מתכווצת

הוא סגר את הטלפון וישב מולי על סף משבר. הוא סיפר לי שכבר לקח הלוואות על הלוואות, ואין לו יותר איך להרחיב את העסק שלו. ברור שהאמפריה שלו מתכווצת. אין ​​מכירות, ופרסום עולה המון כסף. איך אפשר בכלל לצאת ממצב כזה? ​​הכל השתנה כשהראתי לו את הרצף של האמפריה המתכווצת.

תוכן עניינים

בין אם חסרות לך מכירות, או שכבר נכנסת לקושי כלכלי, הפתרון הוא להיות עם הרבה כסף בחשבון הבנק.

בחינה של עסקים ותאגידים, מראה שכאשר יש קושי כלכלי, הנטיה היא קודם לנסות לפתור את הקושי הפיננסי בעזרת חסכון.

אך בסופו של דבר אם תחסוך כדי לעבור תקופה קשה או תקופה של ירידה בהכנסות, לא ישאר לך שום דבר שתוכל לחסוך.

לכן פתרון כלכלי לקושי כלכלי, הוא אף פעם לא הפתרון.

כדי להחמיר את המצב, נראה שיש רצף שנראה לאנשים רבים כ”טבעי” – אך הוא קטלני.

הנטייה היא קודם כל לטפל בקושי הפיננסי עם כלים פיננסים, וחסכון.

לא צריך לחפש הרבה בעיתוני הכלכלה כדי למצוא מצבי חרום בהם ארגונים מפטרים מאות או אלפי עובדים בבת אחת בתקופה קשה.

חסכון הוא דבר נכון, אך יש כלי אחר שעולה בחשיבותו על חסכון.

גם מנהלה זה דבר חשוב. אך מנהלה יעילה יותר, לא מבטיחה לאף אחד הגדלת הכנסות.

לאחר שחברה פיטרה כוח אדם שתפקד קודם לכן, ולא משנה אם זו חברה של עשרות אלפי עובדים או חברה של 10 עובדים, כעת הם מנסים להתייעל. וזה די ברור מדוע – כעת פחות אנשים צריכים לעשות את העבודה שקודם נעשתה על ידי כל בעלי התפקידים שחלקם חסר כעת.

רק בסוף, אחרי שחסכו, צמצמו הוצאות מכל כיוון, אולי לקחו עוד אשראים ומימון כדי לעבור את התקופה הקשה, כעת הם מנסים בשארית כוחם הדל, לקדם כדי למצוא אם מישהו עוד שומע אותם ויכול לתת להם מעט עבודה.

והם לעולם אינם משיגים את המעמד, או התפוקה או האיכות שהייתה להם קודם, ותהליך השיקום ארוך יותר.

וזה מה שקרה ל-ז’. – בעל עסק שקיבל המלצה להיפגש איתי.

“במצב הנוכחי, שכבר חסכתי מה שאפשר, ויתרתי על משכורת, לקחתי את ההלוואה האחרונה שאפשרו לי – מה זה כבר יכול לעזור?” הוא שאל.

הוא גם סיפר לי שכמה חודשים לפני כן, הוא שילם 7,000 שח על שלטי חוצות….

אחרי שנתתי לו להשמיע את הסיפור שלו, שאלתי אותו אם הוא שמע פעם העקרון שנקרע “האימפריה המתכווצת”?

הוא נראה מופתע ואמר שלא שמע על כך.

הרעיון הוא שאם אתה עומד לפני איום באסון פיננסי, תמיד קדם כפעולה ראשונה.

אשתו של ז’ ישבה איתנו, והיא הסבירה שזה אכן חשוב לפני שמקדמים (כלומר מזמינים אנשים לפגישות) צריך לסדר את השולחן ואת המשרד, ואת כל מה שהוזנח בזמן האחרון.

אם תנסה ללכת בכיוון הזה, יהיה לך שולחן מסודר, וחשבון בנק מרושש.

זה הכיוון של אמפריה מתכווצת. האם תרצה שהאמפריה שלך תתכווץ או תתרחב?

הכיוון הזה הוא הפוך לכל “היגיון” שלומדים בבתי ספר, או כזה שנראה כמו “היגיון בריא”.

אך האמת היא שההיגיון היחיד שעובד במקרים כאלה הוא קודם לקדם, ואז לטפל במנהלה ורק לאחר מכן, לדבר על חסכון.

קודם כל קדם. (זה לא רק פרסום רחב היקף ויקר, אלא פעולות פשוטות, זולות יחסית ומעשיות שמרבית בעלי העסקים מפספסים מחוסר ידע).

בכל מקרה, עד שתקבל תגובות לקידום, יעבור זמן. בזמן הזה תוכל לארגן את המשרד, להחליף מערכות, לתקן תשתיות תקשורת מגמגמות וכו’.

לעשות את הדבר בסדר הפוך תביא את האמפריה שלך להתכווץ ואותך למתוח, חסר רוגע, ועם פחות השפעה על הסביבה שלך.

בפועל, עם פעולות פשוטות, הצלחתי להראות ל-ז’ שיש פעולות שגרתיות, שאף אחד מעולם לא הראה לו כיצד לעשות אותן.

למשל מכיוון שהרבה יותר קל לסגור עסקה עם מישהו שמכיר אותך מאשר עם מישהו חדש, זה יהיה משתלם יותר לפנות בצורה חכמה ויעילה ללקוחות שלך.

ומה אם אין לך את כל כתובת המייל שלהם? אז מוצאים את הדרך.

אצל ז’ מצאתי מאגר נתונים של 7,800 שמות של אנשים שרכשו ממנו בעבר.

זה לא נכון לכל העסקים – רק ל 100% מהעסקים בכדור הארץ. 🙂

מוציאים את כל הניידים שלהם, ובעזרת מערכת דיוור אלקטרוני, ושולחים להם הודעת סמס מנוסחת היטב המזמינה אותם להגיב עם כתובת המייל שלהם.

בסבב ראשון, מתוך 160 הודעות סמס, 2 הגיבו מייד עם רצון לפגישה או בקשה לשירות.

בהתחשב בעובד שהלקוחות של ז’ מעולם לא קיבלו ממנו מסרים כאלה, זו תגובה יפה ואפשר לשפר אותה עם הזמן.

יש פעולות נוספות. למען האמת בשיטת הניהול – Hubbard Management System קיימת רשימה של 171 פעולות קידום בסיסיות שכל ארגון (כן, גם שלך) יכול לעשות אותן. רק צריך להבין אותן-להתאים אותן לעסק הספציפי-ולבצע ולבצע ולבצע.

בהצלחה עם האמפריה המתרחבת.

רוצה עזרה? פנה אלי.

עפר פלאוט
מנכ”ל
אקספדיטור מאיץ עסקים בע”מ