איך כותבים מצב אידיאלי

איך כותבים מצב אידיאלי? קח דף נייר וכלי כתיבה, שב במקום שקט וכתוב בכותרת “מצב אידיאלי” ותאריך של בעוד 6 חודשים קדימה, או אפילו שנה.

תוכן עניינים

כתוב מכתב לעצמך מהעתיד

כתוב כיצד יראה המצב במבט לאחור מנקודת הזמן העתידית.

מיהם הלקוחות האידיאליים להם אתה נותן שירות?

איך נראה גרף המכירות החודשי והשנתי שלך?

כמה רווחים צברת במזומן?

כמה עסקאות מכל סוג יש בכל חודש?

שים לב גם לשיווק וגם לאספקת השירות

כמה שירותים (בערך כספי) סיפקת בכל חודש?

המשך וציין כל היבט נוסף: כולל כוח אדם, זמן לפעילות גופנית כל שבוע, בילוי זמן איכות עם המשפחה וכו’.

ואם אין נתונים מהעבר להסתמך עליהם?

פעמים רבות, למנהל אין שום נתונים מהעבר להשוות אליהם.

במקרה כזה, עשה הערכה ואל תשכח להקפיד למדוד מהרגע הזה ואילך את התפוקה שלך לכל שבוע ולכל חודש: כמה לקוחות חדשים השגת? כמה מכירות עשית? כמה לקוחות ותיקים חזרו וסגרו איתך עסקה? מה כמות השירות שספקת?

אפילו אם “תזרוק” מספרים, תראה שקל יותר כעת לעבוד להשיג אותם או להתקרב אליהם. אל תדאג אם לא תדייק.

בשנה הבאה – יהיה לך הרבה יותר קל לחזור על התרגיל הזה עם בטחון רב יותר

בהצלחה!